آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

عید سعید فطر مبارک....

1390/7/12 20:12
410 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر با آرین و بابایی رفتیم خونه ی مادر جون و پدر جون عید را تبریک گفتیم و عیدیهامونو گرفتیم و همگی رفتیم گردش. البته پدر جون یه جایی 4 ساعت کار داشت و مجبور شدیم کمی داخل ماشین بمونیم و آرین اینقدر بازی و شیطنت کرده بود بغل مادرم خوابش برد. اونروز  به همگی خیلی خوش گذشت .... بعداز اینکه شام را بیرون خوردیم آرین را به پارک بردیم و  داخل محوطه بازی خیلی ذوق میکرد و زمین بازی از جنس فوم بود و آرین میدوید دنبال توپ یکی از بچه ها و خودش را روی زمین مینداخت تا اینکه مجبورمون کرد با اینکه بیرون اصلا با توپ بازی نمیکنه و هیچوقت توپشو بیرون نمیبره بابا جونش یه توپ خیلی خوشگل براش خرید البته انتخاب خود آرین بود. یه عالمه سرسره بازی کرد و در آخر همچنان آرین دنبال توپ میدوید و باباش هم دنبال آرین.............. طفلی بابایی دیگه از نفس افتاده بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
13 شهریور 90 13:29
آرین جان عیدت مبارک.خاله حسابی بازی کردی.ان شاالله همیشه همیشه شاد باشی و خندون عزیزم. مرسی که به ما سر زدید.آره عزیزم من دندان پزشکم.مااصفهان زندگی می کنیم.شما فکر کنم تهران باشید.درسته؟ آرین گل را ببوسید.
مامان ایلیا
23 شهریور 90 4:10
مرسی عزیزم.لطف دارید.هر چندمطالب من در حد وبلاگ قشنگ و نوشته های دلنشین شما نیست ولی باعث افتخار که از اونا استفاده کنید. با اجازه شما من شما را جز دوستان لینک کردم.آرین گل را ببوسید.