آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

نمايشگاه مادر و کودک

1390/7/12 20:16
454 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه بعد از ظهر با آرين و بابايي رفتيم نمايشگاه و بعداز ديدن از چند غرفه رفتيم يه قسمتي از نمايشگاه که چهره بچه هارو بصورت کاريکاتور ميکشيد و آرين ابتدا رو پاي بابايي نشست تا آقاي نقاش چهرشو بکشه و تقريبا آخراش بود که اومد بغل خودم تا اينکه نقاشي به اتمام رسيد.
واز غرفه پوشک بچه اي که آرين استفاده ميکنه ديدن کرديم و غرفه مجله سلامت برگه قرعه کشي پر کردم و ساعت 6 همون روز قرعه کشي داشت و بعد از ديدن از ديگر غرفه ها ساعت 6 در محل حاضر شديم و برگه قرعه کشي بنام خودم  و آرين پر کرده بودم و خوشبختانه بعد از خواندن چند اسم نوبت به اسم مارسيد و برنده شدم البته بهتره بگم برنده شديم چون برگه ها بنام مادر و کودک بود و عکاس مجله هم اونجا حضور داشت و از کساني که برنده شده بودن خواست تا همگي بايستن  تا  عکس دسته جمعي براي مجله بگيره و آرين که ديگه حسابي خسته شده بود و بهونه ميگرفت يه عکس با چهره خسته و گريه کنان انداخت. غرفه دراژه هم تا تونست به آرين شکلات ميداد  و آرين هم ميخورد و هم زمين مينداخت و ما هم همش در حال تميز کردن دستاش بوديم  . آرين به غرفه کالسکه و روروئک ميرفت و با اونا بازي ميکرد و هر چند دقيقه چيزهاي جديدي رو کشف ميکرد و يه دي وي دي کودک متفکر هم براي پسر قشنگمون خريديم خلاصه اونروز خيلي خوش گذشت و نمايشگاه هم در حد متوسط برگزار شد ولي بعضي غرفه ها جذاب بودن.



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
14 مهر 90 1:43
آرین جان خاله چه تیپی زدی و رفتی نمایشگاه.هزار ماشاالله.مامانی برنده شدنتونم مبارک.ان شاالله تو تموم مراحل زندگیتون موفق و برنده باشید.