آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

پدرم , تاج سرم , روزت مبارک....

1390/3/25 5:35
555 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه میگم پدرم تاج سرم , واقعا وجود پدر تو خانواده یه تاج سریه واسه همه اعضای خونه.....

باباجونم دوست دارم از ته دل فریاد بزنم که:

دوستت دارم,

عاشقتم,

عاشق یه دنیا مهربونیت ,

عاشق این همه از خود گذشتگیت,

 خدا جون شکرت چه نعمتهایی رو داریم (پدر ,مادر ,فرزند و ....)

من ,مامان آرین این روز را از طرف خودم و آرین به همه باباهای نازنین و زحمتکش دنیا, بخصوص به بابای گلم و همچنین همسر عزیزتر از جونم از صمیم قلب تبریک میگم و ازخدا میخوام همیشه سایه همه پدرا و همچنین مادرا بالا سر همه خانواده ها باشه. ان شااله..................

                                           پدر ای چراغ خونه!

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
25 خرداد 90 5:03
سلام مامان مرضی. چه قند و عسل شیرینی داری خدا حفظش کنه انشاا... به وبلاگ پسر منم سر بزن. راستی عکسش جز 18 نفر منتخبه اگه خوشت اومد به مدیریت یه تلگراف بزن فقط تا آخر فردا وقت هست.ممنون