آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

مامان قاقا میخوام!!!!!!!!!!!!

1390/8/15 3:26
568 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر ساعت 12 ماماني رو بيدار کردي و مثه هميشه گفتي:^^مامان قاقا^^ ومنم رفتم که ازآشپزخونه برات چيزي بيارم و همچنين درب فريزر را بازکردم که براي ناهار گوشت بگذارم بيرون وتو مثه موش سريع از درب يخچال يه بستني ليواني برداشتي و رفتي و اشاره ميدادي که برات باز کنم و ماماني قشنگم خيلي ناز نشستي يه گوشه و شروع به خوردن کردي. خيلي ناز ميخوردي.الهي قربونت برم که از5 ماهگي عاشق بستني بودي.نوش جووووووووووون. رفتي اتاقت و اونجا هم کمي بازي کردي و بعداز ناهار بازهم گفتي : ^^مامان قاقا^^ و بهت يه ويفر دادم و مثه يه پسر مودب رفتي روي مبل نشستي و خوردی قشنگ ماماني. و عصر ها هم طبق عادت هر روز پشت درمی ایستی و میگی ددر.......... تا اینکه رفتيم خونه پدرجون (باباي من ) و تا رسيديم اونجا باز هم مثه هميشه تو حياط شروع به بازي کردي و بعد اومدي داخل خونه و سراغ ماشين شارژيت رفتي و با ليوان شير که دستت بود ماماني ازت يه عکس ناز با ژست باحالت گرفتم. بعد رفتي سراغ الپتيکال تا ماماني ورزش کني و با هولاهوپ و چرخ عصايي هم بازي کردي مثه هميشه.دوستت دارم پسر نازم...عزیز دلم.....قشنگم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای مهرسا
23 آبان 90 10:50
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشتیب با ادب خوشکل و.....