آرینآرین، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

آب تنی روزانه آرین

1390/5/12 2:49
454 بازدید
اشتراک گذاری

فکر میکنم این روزا بازار آب تنی بچه ها حسابی داغه! البته تو این هوای گرم تابستونی حقم دارن طفلکیها!آرین جون که هر روز بعدازظهر مثه اردک تو آبه و با اون صدای شلپ و شولوپی که راه میندازه خاطرات بچگیمو زنده میکنه. خلاصه یه نیم ساعت آب بازی میکنه و در آخر مادرم حمومش میکنه و بیرون که میاد حدود یک ساعت میخوابه که با خوابیدنش شهر در امن و امانه. عصری یه چیزی میخوره و بهانه بیرون و گردش میاره و میره پشت در وای میسته و در میزنه که ببرمش بیرون و شروع کنه به راه رفتن و دویدن تو خیابون.... الهی قربونش برم با اون ذوقش واسه راه رفتن ...

                                                          

آب تنی روزانه آرین 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

atena
23 تیر 90 8:41
قربونش برم الهی دلم واسش یه ذره شده پدرسگ تازه راهم میره خیلی دوسش دارم شوهر منه ها
مامان فهیمه
23 تیر 90 11:21
سلام گلم: ممنون که بهم سر زدی...انشالله مشکل پدرتون زود زود حل بشه... دوستت دارم گلم
مرجان مامان پسر ناز
26 تیر 90 1:45
گفتی امان از این اب بازیها کامیار که 20 دقیقه تو حمام میمونه اخر هم با صد تا ترفند باید بیارمش بیرون
نی نی توپولی
28 تیر 90 2:48
سلام مامان آرین جون منم اون بیمارستان زایمان کردم.
مرجان مامان پسر ناز
28 تیر 90 3:06
ناقلا چرا پیش ما نیماییییی دوستون داریم
سانیا
28 تیر 90 4:02
سلام پسر قشنگم چقدر تو نازی! جااااااااااااااانم مثه مامانیت خوشگلی. هزار ماشااله گل پسر
نی نی توپولی
30 تیر 90 17:22
کدم 59 مرسی