آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

سفرهای آرین

1390/8/16 1:07
499 بازدید
اشتراک گذاری

سفرهاي من:
اولين مسافرتم در تاريخ ۱۰/6/۸۹ (۵/۳ماهگي) به همراه مامان وبابام به شمال بود. من يادم نمياد ولي مامانم ميگه تمام راه جاده چالوس خواب بودم و لحظه هايي هم که بيدار ميشدم به کوهها و سر سبزيها نگاه ميکردم وقتي رسيديم کنار دريا با من بازي ميکرد و من از دريا خيلي خوشم اومده بود.
 دومين مسافرتم در تاريخ ۲۶/8/۸۹ (6 ماهگي) به همراه مامان و خانواده پدريم به شهر يزد بود.
وسومين سفرم در تاريخ ۱۸/12/۸۹ (۱۰ماهگی) به همراه مامان و بابام و خانواده پدريم به شهر اراک بوده و سفر چهارمم در تاريخ ۱/1/۹۰ (۱۱ماهگی) با مامان و بابام به جنوب کشور ( قشم ) بود.چشمک

همچنین سفر پنجمم در تاریخ 16/2/90 (12ماهگی) با مامان و باباجونم به شمال کشور(نوشهر و جاده2000)بود. که جاي همگي خالي خيلي خيلي خوش گذشت هوراو آرين ديگه تو ماشين کمتر مي خوابيد و
بيشتر بيرون را تماشا مي کرد.
وکنار دريا هم احساس خوبي داشت و تماشاي دريا و کنار ساحل برايش خوشايند بود.
و با من و بابا جونش يه عالمه بازی می کردو عکس گرفتیم و با سطل و بيلچه که از خونه برده بوديم کلي بازي کرد و من هم داخلش ماسه مي ريختم و با قالبهاش اشکال ستاره در مي آوردم و آرين خوشش ميومد.
بعد از ناهار آرین طالبي را کنار دستش گذاشته بود و به بابايي نميداد که ببردش و ساعتها باهاش مشغول بود. و در آخرموقع برگشتن سه تايي رفتيم به رودخونه پرورش ماهي قزل آلای زنده  تا ماهي بخريم که من و آرين در حال تماشاي ماهيهاي زنده بوديم و بابايي هم ماهي مي خريد و آرين خيلي توجهش به ماهيها جلب شده بود.

سفر ششمم در تاریخ 13/3/90 (13ماهگی) برای اولین بار به مشهد مقدس بود.که با مامان و بابام و همچنین پدرجون و مادرجون و خالم با هواپیما سفرکردیم.البته من بار اولم بود که با هواپیما مسافرت میکردم و تو هواپیما بغل مامانم نشسته بودم و ابرهارو تماشا میکردم.این سفرم هم خیلی بهم خوش گذشت.پدرجون و مادرجون یه عالمه برام هدیه گرفتن و پدرجون و بابایی و مامانی هم بردن منو آتلیه و یه عکس با لباس پادشاهی انداختم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)