آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

مامان مرضی دوستت دارم, روزت مبارک...

1390/8/16 0:58
794 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چی جا داره از مامان گلم بخاطر زحمتهایی که برای من در طول این یکسال کشیده خیلی خیلی تشکر کنم و از خدا جونم می خوام مامانم و همه مامانهای دنیا تنی سالم داشته باشن و همیشه لبخند رو لباشون باشه و همشون به سلامتی بتونن میوه های عمرشونو به ثمر بشونن و دکتر و مهندس شدن ما بچه هاشونو انشااله ببینن و تمام خستگی عمر از تنشون دربیاد و خدا کنه ما نی نی ها بزرگ شدیم قدردان زحماتشون باشیم و انشااله شرمنده روی گل مامانهامون نشیم.(خدا جون خودت کمکمون کن).

 اینم یه شعر واسه مامان گلم:

من اومدم به دنیا فقط مال تو باشم

خدا کنه مامان جون که لایق تو باشم

خیلی دوستت دارم, همیشه در کنارم بمان, بی تو بودن کار من نیست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)