آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

اولین برف سال 90

1390/8/27 0:43
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

زردی پاییز که پرید    پیر زمستانی رسید

بارید بارید به هرجا   باران و برف وسرما

لالا لالا درختها        بخوابید زیر برفها

امروز سه شنبه تقریبا ساعت حدود 3:45 صبح بود که آسمون شروع به باریدن کرد.اونم چه باریدنی زمین کمی سفید شده بود ولی سقف ماشین حدود3 سانت برف نشسته بود....وقتی از پشت پنجره به حیاط نگاه کردم و برف را دیدم خیلی خوشحال شدم از شدت خوشحالی ساعت 4:20 صبح همسرم را هم بیدار کردم که برف را ببینه.آخه ما هر سه تامون برف را دوست داریم و عاشق برف بازی هستیم.ولی با این برف کم نمیشه آدم برفی درست کرد.ساعت 11 صبح وقتی آرین از خواب بیدار شد.بغلش کردم و بردم پشت پنجره و پرده را کنار زدم تا برف را تماشا کنه.اینقدر ذوق کرده بود تا ساعت 3 بعدازظهر اشاره میداد که بغلم کن برف ببینم و به برف میگفت** بف**.خلاصه شب که خونه بابام بودیم چراغ اتاق را خاموش کردیم و با هم نشستیم باز هم به تماشای برف. و مادرجون هم با چای داغی که به موقع رسونده بود فضا رو خیلی خواستنی و دلنشین کرده بود.(شعر بالا برای دوره دبستان خودمه که از کتاب چهار فصل که ثلث اول ممتاز شده بودم جایزه گرفتم و همیشه حفظ بودمش). راستی عکس بالا مربوط به برف امروز هستش که روی درخت خرمالوی حیاط نشسته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای مهرسا
23 آبان 90 10:52
یه دونه عکس از مهرسا
ایمان
25 آذر 90 11:54
این ها که گفتی برای چه شهریه؟؟؟


استان البرز