آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

اولین حموم رفتن آرین جون توسط مامانش

1390/7/28 3:51
527 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب پسر قشنگم رو بردیم آرایشگاه تا اینبار موهاشو فشن کوتاه کنه و کمی هم از موهای خردشدش داخل بدنش ریخت وبعد آرایشگاه داخل ماشین خوابش بردو فرصت نشد که دیشب حموم ببرمش بخاطر همین امروز ساعت 12 ظهر بود که تصمیم گرفتم اینبار خودم به تنهایی و بدون کمک مادرم آرین رو حموم ببرم.ابتدا وانش رو پراز آب کردم و خودش اومد داخل حموم و لباسهاشو باهم درآوردیم و اولش هیچ بهونه ای نگرفت و با اسباب بازیهای داخل آبش هم کمی بازی کرد کامل بدنش رو شستم و وقتی آب رو سرش ریختم که سرشو بشورم شروع به گریه کرد و همچنان که اسباب بازیش دستش بود چسبید به من تاحمومش تموم بشه..... قربون پسر قشنگم برم مثه ماه خوشگل و ناز شده بود...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان پسر ناز
6 مهر 90 14:48
هزار ماشالله به ارین جون
سلام عزیزم
من قبلا هم به شما سر زده بودم و لینکتون کرده بودم البته با اجازه

یعنی واقعا الان اولین باریه که بردیش حمام بابا ای ولللللللللل

به ما هم سر بزنین