آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

تعطیلات خرداد و سفر به شمال کشور

1391/3/30 18:26
630 بازدید
اشتراک گذاری

تعطيلات خرداد به اتفاق همسر و پسر گلم به شمال سفر کرديم البته فقط يک سفر يک روزه بود. چون اصلا حوصله مسافرت نداشتم و همش دلم پيش پدر خدابيامرزم بود. ولي همسرم براي اينکه روحيه مرا و بخصوص خودش که از همه بيشتر روحيشو از دست داده بود پيشنهاد سفر داد و راه افتاديم.هر جا رسيدم ياد و خاطره بابام خيلي داغونم ميکرد و اصلا نميدونم چرا رفتم روحيم بهتر که نشد بدتر هم شده بود. طاقت تجديد خاطرات را هم نداشتم و در آخر هنگام بازگشت کمي به خودم روحيه دادم و سعي کردم خوش بگذره و به عبارتي بهتره بگم ظاهرمو حفظ کردم تا آرين جون ناراحت نشه ولي شب هنگام بازگشت تو جاده چالوس گريه امانم نميداد و  آرين هم دست ميکشيد روي صورتم و ميگفت: مامان ... گريه...مامان ... گريه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کیارش
30 خرداد 91 20:30
الهی ، بمیرم واسه آرین جون که طاقت دین اشکای مامانی رو نداره