آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

درگذشت پدر عزیزمان....

1391/5/19 3:52
533 بازدید
اشتراک گذاری

                                             آن گنج نهان در دل خانه پدرم بود

هم تاج سرم بود هم بال و پرم بود

هرجا که زمن نام و نشانی طلبیدند

آوازه نامش سند معتبرم بود

  **پدرم روحت شاد و یادت گرامی**

امروز هشت روز از درگذشت پدر عزيزم ميگذره و من همچنان در شوک از دست دادنش مانده ام. هنوز باورم نميشه که ديگر پدرم در کنارم نيست....خيلي دلتنگم ...دلتنگ اون روزهايي که صدای صحبتها و خنده هايمان فضاي خانه را پر ميکرد....يادش بخير چه روزهاي خوب و پر خاطره اي.... پدر! من در غم نبودنت آرام آرام ميگريم و ميسوزم و دلتنگم....دلتنگ لبخندهای شیرینت که خستگی را از تن در میاورد و وجود نازنینت همیشه قوت قلبی بود برای من.... ولی افسوس!!!!!! که اینک من مانده ام و یک دنیا تنهایی/ من مانده ام با کوله باری از غصه... پدر! از روزیکه رفتی از کنارم شبها زود میخوابم شاید خوابت راببینم و باهام حرفی بزنی ولی افسوس که یکبار بیشتر به خوابم نیومدی و آن هم جز یه لبخند پر معنا چیزی نثارم نکردی......

دوستدار همیشگی تو

امروز که این مطلب را اضافه میکنم بیست و یک روز میگذره از فوت پدرم و حالا دیگه هر شب پدرمو در خواب میبینم و باهام حرف میزنه ولی بیشتر بجای حرف لبخند ملیحی بر لبانش نقش بسته همان لبخندهایی که همیشه عاشقش بودم و هستم حتی در خواب..... پدرم دوستت دارم و همیشه در قلبم جای داری.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

atena
19 اردیبهشت 91 8:32
خدا رحمتشون کنه عزیزم ایشاله که خدا بهت صبر بده
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:10
با نهايت‌ تأسف، درگذشت پدر گرامي‌تان را تسليت عرض نموده، براي شما و خانواده محترمتان صبر و سلامتي خواهانيم.
مسافران آسمانی
25 اردیبهشت 91 10:07
درگذشت پدرتون رو تسلیت عرض میکنم و از خدا براتون صبر مسالت دارم...
مامان زهرا
25 اردیبهشت 91 16:16
خانمی درگذشت پدر گرامی تان را تسلیت میگم... غم آخرتون باشه
مامان ایلیا
12 تیر 91 3:12
تسلیت می گم عزیزم.غم آخرتون باشه.