آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما آرین

شیرین زبونیهای آرین جون...

1392/4/28 18:35
936 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه آرین جون برای بازی خونه یکی از دوستای مادرشوهرم میره و با پسرشون بنام عرشیا بازی میکنه و حسابی با همدیگه توی حیاط خونشون سرگرم هستن طوریکه وقتی از دور تماشا میکنیمشون انگار یادش رفته که باید خونه بیاد یا مامان جونش منتظرشه و ماهم از این فرصت استفاده کردیم و با دوتا خواهرهای عرشیا که تقریبا چند سالی از من کوچکتر هستن برای گردش با ماشین سطح شهر را میگردیم و یه وقتایی هم سه تایی بیرون شهر میریم و آرین هم هر وقت از بازی خسته میشه به صدیقه خانوم(دوست مادر شوهرم) میگه دلم واسه مامان جونم تنگ شده و به مامانم زنگ بزن یه وقت تصادف نکرده باشه یا یه وقت ماشینش خراب نشده باشه و خلاصه صدیقه خانوم برای اینکه آرومش کنه از هر ترفندی استفاده میکنه تا ما برگردیم و با دیدن من میگه سلام عشقم اومدی .... خیلی دلم واست تنگ شده بود... دوستت دارم مامان جونم..... خیلی میخوامتا...... الهی قربون محبت پسر قشنگم برم که نفسم به نفسش بنده و همه زندگیمه..... عاشقتم نفسم .... عمرم .... همه زندگیم ....آرینمقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آویسا
28 تیر 92 18:49
چه پسر نانازی خدا حفظش کنه. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون